Garantie & Defecten

Garantie en defecten

gewone garantie + fabrieksgarantie

Koopt u bij ons een product, dan ontvangt u naast onze garantie (periode van 6 maanden) vaak ook extra garantie. De extra garantie noemen we ook wel fabrieksgarantie. Garantie biedt de nodige voordelen. Als u er binnen de garantieperiode achter komt dat het product niet deugt, mag u ervan uitgaan dat er al iets mis mee was. U kunt dan altijd bij ons terecht. In geval van fabrieksgarantie (indien aanwezig) zullen wij voor u de garantieaanvraag begeleiden.

 

Trapautodealer garantie van 6 maanden

Volgens de wet heeft u altijd recht op een product van goede kwaliteit. Blijkt binnen 6 maanden dat het artikel niet werkt, dan geldt het wettelijk bewijsvermoeden. Er wordt dan aangenomen dat het artikel al bij aankoop niet goed was en het defect niet door de consument is veroorzaakt. Binnen deze termijn heeft u recht op een gratis reparatie, of een nieuw product (indien reparatie niet meer mogelijk is). Wilt u gebruik maken van onze garantie, neem dan contact met ons op, dan lossen wij dat op.

 

Fabrieksgarantie

Onze fabrikanten geven in veel gevallen extra garantie omdat zij instaan voor hun producten. Deze garantie is niet wettelijk geregeld. Dat betekent dat wij in overleg met de fabrikant zelf mogen bepalen hoe uitgebreid deze garantie is en welke voorwaarden eraan verbonden zijn. Uiteraard zullen wij ons zoveel als mogelijk inspannen om uw garantieaanvraag naar wens te laten verlopen.

 

Hoe werkt het?

Stuur ons een e-mail met uw klacht en aankoopgegevens. Wij nemen binnen 24 uur contact met u op om de klacht door te nemen. Bijna alle klachten kunnen door onze deskundige service-afdeling opgelost worden. Is reparatie echt niet mogelijk, dan kan het product omgeruild worden voor een nieuw exemplaar. In sommige gevallen dient het product naar onze service-afdeling opgestuurd te worden. Bewaar dus altijd de originele doos. Klachten worden binnen 1-4 werkdagen opgelost zodat uw kindje weer volop kan spelen met zijn/haar speelgoed.

 

Defecte producten

Niets is vervelender dan een defect product. Heeft u een product dat defect is, neem dan altijd per e-mail contact op met onze klantenservice. Hierdoor beschikken wij direct over alle gegevens en kunnen uw klacht dus ook sneller en effectiever behandelen.

 

Product defect bij ontvangst

Heeft u een product van ons ontvangen dat defect is of niet goed werkt? Stuur een mail en omschrijf het defect zo uitgebreid mogelijk en stuur indien mogelijk een duidelijke foto mee. Vermeldt u daarbij ook de eventuele aankoopdatum alsmede uw bestelnummer. Of nog handiger, reply op uw bestelbevestiging. Zodoende kunnen wij uw klacht beter en efficiënter behandelen. U kunt binnen 24 uur een reactie van ons verwachten. Uw klacht zal doorgaans binnen 1-4 werkdagen opgelost worden.

 

Product defect geraakt

Mocht er om andere redenen een product defect raken, neem gerust per e-mail contact met ons op. Wij zullen u altijd helpen.

onze service

  • Voor 17:00 besteld, morgen in huis*
  • Gratis verzending (NL & BE)
  • Online en achteraf betalen
  • Showroom & afhalen
  • Veilig & vertrouwd sinds 2008

Bel ons:
0182-764096
Ma t/m Vr 09:00 - 17:30
Za 12:00 - 17:00


Review score 9.6
cijfer is gebaseerd op 456 beoordelingen
Bekijk alle beoordelingen