Doorgaan naar inhoud
Betaal in termijnen!
Winkel in Rotterdam
Gratis kentekenstickers bij kinderauto
Betaal in termijnen!
Winkel in Rotterdam
Gratis kentekenstickers bij kinderauto

Garantie & Defecten

Fabrieksgarantie

Koop je bij ons een product, dan ontvang je van ons 6 maanden fabrieksgarantie. Dat is ook voldoende, aangezien mogelijke fabrieksfouten binnen die periode aan het licht komen. Op accu's en opladers krijg je een garantie van een maand. Het is belangrijk, dat je de instructies voor accu onderhoud in de handleiding goed opvolgt, zodat je de accu jaren goed kan houden. Een accu heeft een levensduur van 250 tot 300 keer laden.

Extra garantie

Wil je na zes maanden aanspraak maken op garantie, dan is dat mogelijk, als je kan aantonen, dat het een fabrieksfout betreft. Tot 12 maanden na aankoop, kan je gebruik maken van dit recht.

Service

Als je bij ons een product hebt gekocht, dan kan je altijd rekenen op goede service, ook na afloop van de garantie periode. We kunnen onderdelen voor je regelen en door onze jarenlange ervaring hebben we goed kennis van onze producten en kunnen vaak problemen voor je oplossen.

Ook is er de mogelijkheid om in onze winkel in Rottedam langs te komen voor service en reparatie. 

 Wil je gebruik maken van onze garantie of heb je service nodig, neem dan contact met ons op, dan komen we er samen uit.

Hoe werkt het?

Stuur ons een e-mail met je klacht en aankoopgegevens. Wij nemen binnen 24 uur contact met je op om de klacht door te nemen. Bijna alle klachten kunnen door onze deskundige service-afdeling opgelost worden. Is reparatie echt niet mogelijk, dan kan het product omgeruild worden voor een nieuw exemplaar. In sommige gevallen dient het product naar onze service-afdeling opgestuurd te worden. Bewaar dus altijd de originele doos. Klachten worden binnen 1-4 werkdagen opgelost zodat je kindje weer volop kan spelen met zijn/haar speelgoed.

Defecte producten

Niets is vervelender dan een defect product. Heb je een product dat defect is, neem dan altijd per e-mail contact op met onze klantenservice. Hierdoor beschikken wij direct over alle gegevens en kunnen je klacht dus ook sneller en effectiever behandelen.

Product defect bij ontvangst

Heb je een product van ons ontvangen dat defect is of niet goed werkt? Stuur een mail en omschrijf het defect zo uitgebreid mogelijk en stuur indien mogelijk een duidelijke foto mee. Vermeld daarbij ook de eventuele aankoopdatum alsmede je bestelnummer. Of nog handiger, reply op uw bestelbevestiging. Zodoende kunnen wij jouw klacht beter en efficiënter behandelen. Je kunt binnen 24 uur een reactie van ons verwachten. Je klacht zal doorgaans binnen 1-4 werkdagen opgelost worden.

Product defect geraakt

Mocht er om andere redenen een product defect raken, neem gerust per e-mail contact met ons op. Wij zullen je altijd helpen.